خرید آنلاین یونولیت:چندسالی است، که مایعی سفید رنگ به نام پلی استایرن به عنوان مواد اولیه وارد کارخانه‌های تولیدکننده عایق‌های حرارتی، صوتی، رطوبتی و… شده‌ است. این محصولات در دو نوع که به برخی از آن‌ها یونولیت ورقه‌ای و به برخی دیگری یونولیت بسته بندی می‌گویند، تولید می‌شوند و در صنعت‌های مختلفی کاربردهای فراوانی دارند.

بسیاری از افراد این روزها خرید آنلاین یونولیت را به خرید حضوری از طریق فروشگاه‌های مربوطه ترجیح می‌دهند، از این رو شما نیز بهتر است، ساده‌ترین روش ممکن را در پیش بگیرید و خرید آنلاین یونولیت را از طریق سایت ایران ورق و دیگر سایت‌های معتبر انجام دهید.

پلی استایرن که خود یک ماده اولیه برای تولید یونولیت است، در طی یک فرآیند شیمیایی به دست می‌آید و در چهار مدل معمولی، مقاوم، انبساطی و اکسترود شده تولید و ارائه می‌شود. به پلی استایرن انبساطی در ایران، یونولیت و یا همان پلاستوفوم گفته می‌شود، که یک پلیمر سفید رنگ است. این ترموپلاستیک‌ها در زمینه‌های مختلفی کاربرد دارند، که از معمول‌ترین این کاربردها می‌توان به ضد ضربه و ضد حریق بودن یونولیت اشاره کرد، که علاوه بر این موارد عایق‌های بسیار خوبی برای سرما، گرما، رطوبت و صدا هستند، که صنعت بسته بندی به دلیل ضربه گیر بودن یونولیت، جایگاه ویژه‌ای را به این محصول اختصاص داده است.

موارد مصرفی یونولیت

در خرید آنلاین یونولیت ، شما می‌توانید به راحتی با ویژگی‌ها و موارد مصرف محصول مورد نظرتان آشنا شوید و از طریق معتبرترین وب‌سایت‌های فروش یونولیت بسته بندی و ورقه‌ای، محصول مورد نیازتان را سفارش دهید تا در اسرع وقت محصول را با قیمتی مناسب برای شما ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:یونولیت برای کف ساختمان

ابعاد مختلف یونولیت

یونولیت‌ها را شما می‌توانید در اندازه‌ها و حتی اشکال مختلف در بازار یافت کنید، اما تولید اولیه یونولیت فقط به صورت بلوک‌های مکعبی شکل صورت می‌پذیرد، که با توجه به نیاز مشتری، این بلوک‌ها به کمک ابزارهای برش، در اشکال مختلف برش داده می‌شوند.

از موارد مصرف بلوک‌های یونولیت می‌توان به جایگزینی آن با بلوک‌های سیمانی اشاره کرد، که به علت سبک بودن این محصول و قابلیت کششی آن، در صنعت ساختمان‌سازی از آن بسیار استقبال شده است، به طوری که در این صنعت، از این بلوک‌ها برای عایق‌بندی کردن دیوارها، سقف‌ها و قسمت‌های مختلف یک ساختمان استفاده می‌کنند.

همچنین به کاربرد و موارد مصرف یونولیت در سردخانه‌ها، یخچال‌های صنعتی، ساخت ظروف یکبار مصرف در جهت نگهداری غذا، ساخت فوم‌های بسته‌بندی در انواع مختلف می‌توان اشاره کرد، که مهم‌ترین این کاربردها در صنعت ساختمان سازی و ساخت پانل‌های سه بعدی و همچنین بلوک‌های دیواری و سقفی به چشم می‌‎خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...