کاربردهای یونولیت در ساختمان : یونولیت، ترکیبی از بافت فشرده و پلاستیکی شکل می باشد که با استفاده از صنعت پتروشیمی از مواد اولیه با عنوان پلی استایرن تهیه گردیده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردهای یونولیت در ساختمان از مهم ‌ترین وعمومی ترین کاربردهای یونولیت و مصارف این محصول بوده ومعمولاً به منظور پر کردن  فضاها، تخلخل های بین سازه ای و بهبود کیفیت بتن ریزی از انواع مختلف  ورق های یونولیت استفاده می شود.

 ویژگی یونولیت یا پلاستوفوم ساختمانی

یونولیت و یا پلاستوفوم به دلیل برخورداری از خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فرد مانند استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، وزن پایین و قابلیت حمل و نقل آسان،  انعطاف پذیری و قابلیت خم شدگی، سهولت در برش و تغییر شکل  و از همه مهم تر قابلیت عایق بودن در برابر حرارت، سرما و صوت، از تجهیزات محبوب و پرمصرف در صنایع ساختمان سازی به شمار می آید.

کاربردهای یونولیت در ساختمان سازی

از مهمترین کاربردهای یونولیت در ساختمان سازی، عایق کردن دیوارها و سقف خانه های چند طبقه در مقابل صوت و حرارت، و از طرفی کاهش وزن و بار اضافی ساختمان و آسیب‌های ناشی از تخریب آن به دلایل مختلف می باشد. در پست های قبلی ما میتوانید موارد کاربرد پلی استایرن و یونولیت و کاربرد یونولیت سقفی استاندارد و موارد دیگر از جمله یونولیت بسته بندی را بخوانید. باید توجه داشت که جلوگیری از هدر رفت حرارت و گرمای داخل منزل در ساختمان‌ های تهیه شده از تیغه سفالی توسط پوشش یونولیتی یکی دیگر از کاربردهای قابل توجه ورقه های یونولیت در صنایع ساختمان سازی است. یونولیت های ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی ایران ورق به دلیل داشتن  چگالی بالا و استحکام کافی از گزینه‌های مناسب جهت پر کردن درز، تخلخل ها و فضاهای خالی بین ساختمانی و تجهیزات داخل ساختمان به شمار می آیند. برای مطالعه دقیقتر این مبحث مقاله کاربرد یونولیت در ساختمان سازی را حتما مطالعه فرمایید.

فروشگاه ایران ورق تمامی فاکتورهای مورد نیاز جهت برخورداری از یک یونولیت با کیفیت و مرغوب را در نظر گرفته و با ارائه انواع یونولیت های ساختمانی در ابعاد و ضخامت های مختلف نیاز بازار مصرف را تامین نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...