خرید و فروش ضایعات یونولیتی از سوی مراکز مختلفی انجام می شود. این ضایعات در موارد مختلفی مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت ، نوعی پلیمر مصنوعی است که در شرایط عادی به صورت منعطف و جامد است ولی در دماهای بسیار بالا به حالت مایع درآمده تا در قالب ریخته شود و به فرم ایده آل در بیاید. پلی استایرن ، از انواع پلیمرهای مصنوعی است که در درجه حرارت 90 درجه سانتی گراد کاملاً به حالت مایع در می آید و آماده قالب گیری می شود.

یونولیت از خصوصیات مختلفی برخوردار است که هر یک از آنها موجب استفاده از آنها در صنعت و کسب و کاری شده است. صنایع مختلفی از جمله خودروسازی ، ساختمان ، دکورسازی ، بلورسازی ، یخچال سازی و … از انواع یونولیت (پلاستوفوم) استفاده می کنند.

بازیافت ضایعات پلاستوفومی

خرید و فروش ضایعات یونولیتی با هدف بازیافت و استفاده دوباره از آنها انجام می شود. بازیافت ، مسئله بسیار مهمی است که باید موردتوجه مسئولین مرتبط در این حوزه قرار بگیرد. بازیافت ، آماده سازی مواد برای استفاده مجدد است. موادی مانند آهن آلات ، قراضه آهن ، پلاستیک ، شیشه ، کاغذ و … قابل بازیافت هستند.

بازیافت به سبب جلوگیری از اتلاف منابع مفید و سرمایه های ارزشمند ، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بازیافت هر موادی از جمله یونولیت موجب کاهش گازهای گلخانه ای می شود. به منظور تسهیل روند بازیافت ، جداسازی به دو صورت تفکیک در مبداء و تفکیک در مقصد صورت می گیرد.

خرید و فروش ضایعات یونولیتی می تواند کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف مواد اولیه کند. بازیافت ضایعات یونولیتی به متدهای گوناگونی مانند بازیافت مکانیکی ، بازیافت شیمیایی ، تخریب گرمایی و تبدیل کاتالیزوری و … انجام می شود.

بازیافت ضایعات پلاستوفومی به شیوه تخریب گرمایی در دماهای بالا انجام می شود و این فرآیند در نزدیکی کاتالیزور و یا بدون حضور کاتالیزور صورت می گیرد. نخست ، آلودگی ها و جرم های موجود در یونولیت را زدوده و آنها را تمیز کرده تا آماده بازیافت شود.

بیشتر بخوانید: یونولیت یا بلوک سفالی ؟

بهترین روش برای بازیافت پلی استایرن

پس از خرید و فروش ضایعات یونولیتی ، آنها را به کارخانه ارسال نموده تا آماده فرآیند بازیافت شوند. برای بازیافت پلی استایرن دو روش وجود دارد که شامل بازیابی اولیه و بازیابی ثانویه می باشد.

در بازیابی اولیه ، کالاهای تولیدی از پلی استایرن را به پلی استایرن اولیه تبدیل کرده تا از آنها برای تولید کالاهای پلاستوفومی مختلفی استفاده شود. ناگفته نماند که محصولات پلاستوفومی تولید شده با استفاده از مواد اولیه پلاستوفومی بازیافتی ، کیفیت محصولات تولید شده با استفاده از مواد اولیه پلاستوفوم درجه یک و مرغوب را ندارند.

بازیابی ثانویه بدین صورت است که محصولات تولیدی از پلی استایرن به مونومترها یا مواد اولیه شیمایی و … تبدیل می شوند تا در موارد گوناگونی به کار روند. این که بازیافت به چه روشی انجام شود بستگی به هدفی دارد که بازیافت کنندگان از بازیافت یونولیت دارند. آیا از این مواد قرار است در چه کسب و کاری استفاده شود.

خرید و فروش ضایعات یونولیتی در تهران

ایران ورق ، یکی از مجموعه های معتبر و مجربی است که در این حوزه فعالیت دارد. برخی از مراکز ، ضایعات یونولیت را به قیمت های بسیار ناچیزی خریداری می کنند و این مسئله موجب می شود که فروش ضایعات یونولیت برای فروشندگان ، هیچ سودی نداشته باشد. با اطلاع و آگاهی از نرخ خرید و فروش این ضایعات ، به فروش آنها اقدام فرمایید.

انتخاب یک مجموعه معتبر و خوب برای فروش این ضایعات ، اهمیت زیادی دارد. چرا که ممکن است تخلفات متعددی در این زمینه رخ دهد تا آنچنان که موردانتظار است فروش یونولیت سودآوری برای شما نداشته باشد. بنابراین ضایعات پلاستوفومی خود را به هر مرکزی به فروش نرسانید.

بهترین مرکز خرید و فروش ضایعات یونولیتی در تهران

ما قادر خواهیم بود که تمامی ضایعات یونولیت شما در هر حجم و اندازه ای را خریداری کنیم. مراکز معتبر و خوب خرید و فروش این ضایعات ، بهترین نرخ را برای پلاستوفوم مشخص می کنند. همچنین این مجموعه در اندازه گیری ضایعات به درستی عمل می کند تا هیچ حقی از مشتریان ضایع نشود. ما شرایطی را ایجاد کردیم که ضایعات یونولیت شما را با بهترین قیمت در سریعترین زمان خریداری کنیم. ما خرید و فروش این ضایعات را برای شما آسان می کنیم. هر گونه سؤالی که در این زمینه داشتید را از کارشناسان ما بپرسید.

در نظر داشته باشید که سالانه بیش از صد هزار تن پلی استایرن انبساطی تولید شده که اغلب آنها به منظور استفاده در ساختمان سازی ، تولید می شوند. قطعاً استفاده از این حجم از پلاستوفوم ، ضایعات زیادی را تولید می کند. اگر این ضایعات بازیافت نشود ، آسیب شدیدی به محیط زیست وارد می شود. همچنین حجم استفاده از مواد اولیه تولید یونولیت به شدت افزایش پیدا می کند که این مسئله خود زمینه ساز مشکلات متعددی مانند افزایش هزینه ها است.

امتیازات استفاده از ضایعات پلاستوفومی

خرید و فروش ضایعات یونولیتی و بازیافت آنها ، مزایای بسیار زیادی دارد. اگر در تولید یونولیت های سقفی و دیواری و … چندین درصد از یونولیت های تولید شده با ضایعات پلاستوفومی استفاده شود ، هزینه تمام شده تولید این یونولیت ها کاهش پیدا می کند و این مسئله موجب کاهش نرخ یونولیت سقفی و دیواری و … می شود. البته استفاده صد درصدی از یونولیت های تولیدی با مواد اولیه بازیافتی برای ساخت یونولیت های سقفی و دیواری و … توصیه نمی شود. چرا که موجب کاهش کیفیت یونولیت تولیدی می شود.

خرید و فروش ضایعات یونولیتی و بازیافت آنها ممکن است با هدف استفاده از آنها برای تولید یونولیت بسته بندی انجام شود. یونولیت های بسته بندی تولید شده با مواد اولیه بازیافتی ، از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است و می تواند از کالاهای مختلف به خوبی مراقبت و محافظت کند. پلی استایرن انبساطی به صورت صد درصدی قابل بازیافت می باشد و بدین منظور می توان از روش های گوناگونی استفاده کرد. بازیافت هر ماده ای از جمله یونولیت ، مزایای مهمی برای محیط زیست دارد. صرفه اقتصادی بازیافت یونولیت ، موضوع مهمی است که نباید از اهمیت آن چشم پوشی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...