خرید پلاستوفوم مرغوب : اطلاعات ارائه شده به شما کمک می کند تا پلاستوفوم مناسب برای کاربرد موردنظر خود را به خوبی خریداری کنید.

افرادی که قصد خرید یونولیت را دارند ، باید به موارد مهمی توجه داشته باشند. بهتر است صرفاً به اطلاعاتی که کارشناسان فروش در اختیار شما قرار می دهد بسنده نکنید و خودتان از قبل ، اطلاعات کمی درباره یونولیت کسب کنید تا آگاهانه به خرید این محصول اقدام کنید.

پلی استایرن انبساطی یا یونولیت ، ماده پلیمری سفید رنگ است که حاصل فرآورده های نفتی می باشد. ساخت این ماده به گونه ای انجام می شود که خروجی کار از ویژگی های خاصی برخوردار است.

پلی استایرن از مونومتر استایرن بدست می آید. ماده اولیه یونولیت پس از گذراندن مراحل مهمی به ورق ها یا بلوک های یونولیتی تبدیل می شود تا زمینه برای استفاده از آنها در حوزه های مختلف فراهم شود.

مزایای خرید پلاستوفوم مرغوب

اگر یونولیت های باکیفیت و استانداردی را خریداری کنید ، از استفاده از آنها سودمند خواهید شد. در واقع استفاده از یونولیت های باکیفیت برای شما سودمند خواهد بود و استفاده از پلاستوفوم های بی کیفیت ، هیچگونه مزیتی نخواهد داشت.

مزایای استفاده از پلاستوفوم باکیفیت شامل سبکی ، مقاومت در مقابل رطوبت ، مقاومت در مقابل صوت ، مقاومت در مقابل حرارت و برودت ، امکان بازیافت ، امکان لمینت شدن ، امکان استفاده به فرم های مختلف در اندازه های گوناگون ، جابه جایی آسان ، مقاومت در مقابل ضربه ، مقاومت در مقابل فشار ، امکان چسباندن تصاویر و حک نوشته بر روی آن و … است که کمتر محصولی وجود دارد که تمامی این ویژگی های مثبت را یکجا با هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: نمای یونولیتی چیست ؟

خرید پلاستوفوم مرغوب برای موارد گوناگون

یونولیت برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. یونولیت های باکیفیت از خصوصیات و ویژگی هایی برخوردار هستند که آنها را برای هر استفاده ای مناسب می کنند.

مهمترین کاربرد پلاستوفوم در ساختمان سازی است. قطعاً دیده اید و یا شنیده اید که از یونولیت در ساختمان سازی استفاده می کنند. کاربرد دیگر یونولیت ، بسته بندی انواع محصولات است. با استفاده از یونولیت ها می توان سیستم های عایق پنل را به خوبی اجرا کرد.

دانش آموزان و دانشجویان و مهندسان از یونولیت برای ساخت ماکت یا نمونه سازی استفاده می کنند تا یک مدل از پروژه یا هدف موردنظر خود را شبیه سازی کنند. با استفاده از پلاستوفوم ها می توان انواع کاردستی ها و پروژه های این شکلی را درست کرد.

خرید پلاستوفوم مرغوب توسط باغداران و کشاورزان انجام می شود. یعنی پلاستوفوم در کشاورزی و باغداری هم استفاده می شود. با یونولیت می توان هوادهی خاک را انجام داد. در سردخانه ها و یخچال سازی از یونولیت استفاده می کنند. تابلوسازی و مجسمه سازی ، دیگر حوزه ای است که از یونولیت استفاده می کند. صنعت خودروسازی هم به استفاده از یونولیت توجه ویژه ای دارد. بنابراین موارد استفاده از یونولیت بسیار زیاد است و نام بردن تک تک آنها به زمان زیادی نیاز دارد. اگر می خواهید بدانید که یونولیت در کسب و کار شما ، کارایی دارد یا خیر می توانید با کارشناسان در این زمینه مشورت کنید.

خرید انواع یونولیت با توجه به کیفیت و مرغوبیت آنها

اینگونه نیست که فکر کنید فقط برای خرید یونولیت برای کارهای مهم باید به کیفیت یونولیت توجه کنید و برای کارها و پروژه های کوچکتر و کم اهمیت تر نیاز به توجه به کیفیت و استانداردهای یونولیت نیست. در خرید هر یونولیتی باید به کیفیت و ویژگی های آن توجه کنید. دانسیته یونولیت ، کیفیت ظاهری محصول ، میزان عایق پذیری آن ، ضخامت یونولیت و … از مواردی هستند که نیاز به آنالیز و بررسی دارند و اصلاً نباید موردغفلت واقع شوند.

انواع یونولیت های فشرده ، یونولیت های سقفی استاندارد ، یونولیت های دیواری ، یونولیت های تیرچه کرومیت ، گرانول یونولیت و … در خصوصیات مختلفی تولید می شوند. خریداران باید به تمامی جزئیات محصولات توجه داشته باشند تا محصول خریداری شده برای آنها کارایی و دوام لازم را داشته باشد.

شاید فاکتورهایی که برای خرید پلاستوفوم مرغوب از نوع سقفی حائز اهمیت است برای خرید پلاستوفوم از نوع بسته بندی مهم نباشد. پس اول باید کاربرد موردنظر مشخص شود و سپس بر اساس آن ، فاکتورهای حائز اهمیت مشخص می شوند.

توجه به یک مشخصه اساسی یونولیت

در خرید یونولیت بایستی به یک ویژگی مهم توجه داشته باشید و آن ویژگی مهم ، میزان دانسیته یونولیت است. بر اساس توضیحات فوق درنظر بگیرید که پلاستوفوم را برای چه هدفی خریداری می کنید و سپس درنظر بگیرید که آیا توجه به داشتن دانسیته مناسب در اینجا اهمیت دارد یا خیر. مثلاً می خواهید یک کاردستی درست کنید. در اینجا نیازی نیست که به دنبال خرید یونولیتی با چگالی بالا باشید. یک یونولیت باکیفیت اما با چگالی کم هم می تواند برای کاربرد شما مناسب باشد. اما وقتی قرار است برای اجرای سقف سازه خود به خرید یونولیت سقفی اقدام فرمایید ، حتماً بایستی درنظر داشته باشید که آیا یونولیت از چگالی بالا برخوردار است یا خیر. در اینجا ، یونولیت هایی با چگالی پایین مناسب کاربرد موردنظر شما نیستند.

پس در خرید پلاستوفوم مرغوب به چگالی آن توجه داشته باشید. چگالی یا دانسیته به معنای جرم حجمی است که در واقع فشردگی یونولیت را نشان می دهد. این شاخصه ممکن است 20 ، 30 ، 40 ، 50 و … باشد. این شاخصه با جرم و حجم یونولیت در ارتباط است و با جرم ارتباط مستقیم و با حجم ارتباط وارونه دارد.

کلام آخر

هر آنچه لازم بود را بیان کردیم تا شما را با این محصول ، اندکی آشنا کنیم تا بتوانید برای خرید آن به خوبی تصمیم گیری کنید. اگر یک کارخانه معتبر و مجرب را انتخاب کنید و به موارد گفته شده توجه کنید ، حتماً در خرید پلاستوفوم مرغوب موفق خواهید بود و دچار مشکل نخواهید بود. باز هم اگر علاقمند هستید که درباره یونولیت و ویژگی ها و کاربردهای آن بیشتر بدانید می توانید سایر مقالات موجود در سایت ایران ورق را مطالعه بفرمایید تا آگاهی زیادی درباره این محصول پرفایده و سودمند پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...