خرید یخدان مسافرتی و سفری در سایزبندی کامل : برای انتخاب بهترین یخدان به اطلاعات ارائه شده در این مقاله توجه کنید.

برای اینکه یک سفر و یا یک کمپینگ خوب را تجربه کنید ، باید مجهز باشید. بدین منظور باید وسایل گوناگونی به همراه داشته باشید که یکی از آنها ، یخدان است. حتماً برای سفر و یا کمپینگ خود به این وسیله نیاز پیدا می کنید.

یخدان ها ، صندوقی است که کلیه مواد خوراکی را داخل خود در دمای ایده آل نگه می دارند تا از خطر فساد و خرابی در امان باشند. از این وسیله معمولاً در گردش های طولانی مدت استفاده می شود.

انواع خوراکی ها نظیر ماهی ، میگو ، گوشت ، مرغ ، انسولین ، شیرینی ، دارو ، سبزی ، میوه و … را می توان داخل یخدان به خوبی نگهداری کرد. پلی استایرن ، ماده اولیه ساخت یونولیت است. ماده اولیه ساخت یونولیت طی گذراندن چندین آیتم به یونولیت های ورقه ای و بلوکی تبدیل شده و این ورق ها و بلوک ها با استفاده از دستگاه های برش به یونولیت هایی در اندازه مختلف تبدیل می شوند. سپس از این یونولیت ها در ساخت یخدان استفاده می شود.

مزایای خرید یخدان مسافرتی و سفری

یخدان ها از خاصیت ضدضربه ای برخوردار هستند. پس هر وسیله حساس و شکننده را می توان داخل این یخدان ها نگهداری کرد تا به مقصد دلخواه ، انتقال داد. یخدان های پلاستوفومی به سبب وجود مولکول های هوا در بین ساختار خود از خاصیت عایق برخوردار است و کمترین وزن را دارا می باشد. بنابراین حمل و نقل آنها بسیار آسان است.

اگر وسیله ای دارید که بسیار حساس و ارزشمند است ، تنها آن را توسط یخدان مسافرتی حمل کنید. داخل این یخدان ها می توان انواع یخ ، دارو ، موادغذایی و میوه و سبزیجات را نگهداری کرد ، به گونه ای که کوچکترین تغییری در طعم ، بو و خواص آنها ایجاد نشود و سلامت آنها در معرض خطر نیفتد.

خرید یخدان مسافرتی و سفری ، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. با حداقل هزینه می توانید به انواع خوراکی های موردنیاز و محبوب خود دسترسی داشته باشید و نیازی به رفتن به رستوران و سوپرمارکت و … نداشته باشید.

کاربردهای دیگر یخدان‌های مسافرتی

همانگونه که اشاره شد اصلی ترین دلیل خرید یخدان مسافرتی و سفری ، نگهداری مواد خوراکی در سفر است. بسیاری از فست فودها و رستوران ها برای انتقال غذای خود به منازل مشتریان از این یخدان ها استفاده می کنند تا سفارشات آنها را در دمای ایده آل نگه دارند.

برای انتقال غذاهای دریایی مانند ماهو و میگو که به سرعت فسادپذیر هستند ، از یخدان ها استفاده می شود تا سفارشات مشتریان به صورت صحیح و سالم به آنها انتقال داده شود. بسیاری از مراکز بهداشتی و درمانی از یخدان ها برای انتقال دارو و واکسن به مقصد موردنظر خود استفاده می کنند.

از آنجایی که این یخدان ها از خاصیت ضربه گیری برخوردار هستند می توانند برای انتقال لوازم و محصولات حساس مورداستفاده قرار بگیرند. خرید یخدان مسافرتی و سفری ممکن است برای انتقال خون و فرآورده های خونی صورت بگیرد. گاهی نیاز است که اعضای مهم بدن به مکانی منتقل شود تا برای پیوند مورداستفاده قرار بگیرند. در این حالت بهتر است از یخدان برای انتقال این اعضاء استفاده شود تا این اعضاء در دمای مناسب نگهداری شوند.

انواع نوشیدنی های مختلف را می توان با استفاده از این یخدان ها به مسافت های دور و نزدیک انتقال داد. برخی از فروشندگان دستفروش آب معدنی و آبمیوه از این یخدان ها برای خنک نگه داشتن مایعات استفاده می کنند تا آب یا آبمیوه خنک به مشتریان تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: تولید عایق یونولیتی

ویژگی های یونولیت مورداستفاده در ساخت یخدان

در زمان خرید یخدان مسافرتی و سفری باید به کیفیت یونولیت مورداستفاده برای ساخت آن توجه داشته باشید. یونولیت ، ماده ای خنثی و سفیدرنگ است که از ویژگی های خاص زیر برخوردار است :

– حجم اعظم آنها را هوا تشکیل داده و این مسئله موجب سبکی وزن آنها شده است.

– یونولیت از عایق صوت ، حرارت و برودت و رطوبت برخوردار است که این مسئله موجب حفاظت همه جانبه از هر وسیله یا محصولی می شود.

– مقاومت این محصول بسیار زیاد است و هیچ فشار و ضربه معمولی موجب آسیب دیدن آنها نمی شود.

– یونولیت با هیچ ماده ای ( به جز حلال های آلی ) ، دچار واکنش نمی شود و این مسئله یکی از ویژگی های بسیار خوب یونولیت است.

– خرید یخدان مسافرتی و سفری بسیار مقرون به صرفه است. چرا که قیمت این یخدان ها بسیار مناسب است.

– تنوع ابعاد یونولیت ها بسیار زیاد است. در واقع یونولیت های مادر را می توان در هر ابعاد و اندازه ای برش زد.

– انعطاف پذیری یونولیت ها ، خارج از حد تصور است پس امکان ایجاد هر شکلی با استفاده از یونولیت وجود دارد.

– این یونولیت ها به دلیل ترکیب و ساختار ویژه ای که دارند ، مانع از لانه گزینی و سکونت میکروارگانیسم ها و جانوران موذی در خود می شوند.

خرید یخدان مسافرتی و سفری با کمترین هزینه

در زمان خرید یخدان باید به فاکتورهای متعددی توجه داشته باشید و صرفاً به قیمت ها توجه نکنید. اگر فقط به دنبال خرید ارزان ترین یخدان باشید ، یخدانی را خریداری می کنید که کیفیت و دوام لازم را نداشته و نمی تواند محصولات موردنظر شما را تا زمان مناسبی ، سالم و تازه نگه دارد.

با درنظر داشتن ضخامت بدنه یخدان ، کیفیت یونولیت یخدان ، ابعاد یخدان ، فشردگی یونولیت مورداستفاده در ساخت یخدان و … به خرید یخدان مناسب خود اقدام فرمایید. حتماً به بررسی امکانات و قابلیت های جانبی یخدان بپردازید تا یخدانی را خریداری کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. قیمت یخدان با توجه به نوع ، ابعاد ، کیفیت و سایر مشخصه های کمی و کیفی این محصول تعیین می شود. تنوع محصولات موجب تفاوت قیمت ها می شود. امیدواریم با توضیحات داده شده توانسته باشیم شما را در خرید یخدان مسافرتی و سفری به خوبی راهنمایی کنیم تا درست همان چیزی را خریداری کنید که به دنبالش هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...