اگر قصد خرید یونولیت نبشی را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با این نوع یونولیت بیشتر آشنا گردید . یونولیت نبشی در صنعت بسته بندی به کار گرفته می شود ؛ از این رو ضربه پذیری بالایی دارد و ضد رطوبت است ، تا از کالاهای شکستنی و گران بها در حین حمل و نقل محافظت کند . برای آشنایی بیشتر با یونولیت نبشی تا انتهای مقاله با ما باشید .

آشنایی با یونولیت

در نخستین بخش از مقاله پیش از اینکه راجع به نحوه خرید یونولیت نبشی صحبت کنیم ، به طور مختصر به معرفی یونولیت می پردازیم .

یونولیت ، فیبر سفید ، پلاستوفوم ، پلی استایرن انبساطی یا آکاسیف یکی از مشتقات نفت است ، که در سه مرحله پیش انبساطی ، تثبیت و قالب گیری به وجود می آید ‌. می توان گفت یونولیت به پشتوانه مواد پلیمری به کار رفته در ساخت آن و فرآیند تولید خاص خود ، خواص منحصر به فردی را به دست می آورد .

یونولیت ها با مشخصاتی چون سبکی ، عایق صدا ، عایق رطوبتی ، ضربه پذیری بالا ، سازگاری با طبیعت ، شکل پذیری بالا و … شناخته می‌ شوند .

یونولیت در انواع مختلفی تولید می شود ، که یکی از انواع پر کاربرد آن یونولیت نبشی نام دارد ، که در صنعت بسته بندی به کار گرفته می شود . در ادامه مطلب با این نوع پلی استایرن و نحوه خرید یونولیت نبشی بیشتر آشنا می شوید .

آشنایی با یونولیت

بیشتر بخوانید: پودر پلی استایرن کریستال چیست ؟

یونولیت نبشی چیست ؟

در این قسمت از مقاله خرید یونولیت نبشی شما را با این نوع پلی استایرن آشنا می کنیم . یونولیت نبشی نیز همانند انواع یونولیت از ماده ای به نام استایرن مونومر تولید می شود .

فرآیند تولید این یونولیت نیز همانند سایر یونولیت هاست ، فقط در بخش قالب گیری یا شکل دهی راهش از بقیه یونولیت ها جدا می گردد و به یونولیت نبشی تغییر شکل می دهد .

البته یونولیت نبشی علاوه بر شکل ظاهری تفاوت های دیگری نیز با انواع یونولیت دارد . این یونولیت در مقایسه با سایر پلی استایرن های انبساطی ، مقاومت بیشتری در برابر ضربه و جذب رطوبت دارد ؛ زیرا وظیفه محافظت از کالاهای گرانبها همانند یخچال ، تلویزیون و … را بر عهده دارد .

خرید یونولیت نبشی اغلب توسط کارخانه داران تولید کننده لوازم برقی ، صوتی تصویری ، شکستنی و … انجام می گیرد . یونولیت در اطراف این کالاهای حساس قرار می گیرد ، تا در زمانی که در انبار نگهداری می شوند یا هنگام حمل و نقل صدمه ای به آنها وارد نشود .

ویژگی ‌های یونولیت نبشی

در این بخش از مقاله خرید یونولیت نبشی ، شما را ویژگی های این نوع یونولیت آشنا می کنیم . ویژگی های یونولیت نبشی عبارتند از ؛

یونولیت نبشی در ضخامت های مختلفی بنا بر سفارش مشتری نیز تولید می گردد . در زمان سفارش و خرید یونولیت نبشی حتما به ابعاد آن توجه کنید .

کاربرد یونولیت نبشی

خرید یونولیت نبشی با اهداف مختلف و برای کاربردهای گوناگونی صورت می گیرد ، ولی کاربرد اصلی آن بسته بندی کالاهاست . یونولیت نبشی در چهار طرف کالاهای گوناگون مانند ؛ تلویزیون ، ماشین ظرفشویی ، کامپیوتر ، یخچال ، ماشین لباسشویی ، ظروف شکستنی و … قرار می گیرد ، تا از آنها در مقابل فشار ، ضربه و رطوبت محافظت کند .

البته کاربرد یونولیت نبشی فقط به صنعت بسته بندی محدود نمی شود ، بلکه در پروژهای عمرانی نیز با هدف اجرای ساده تر گچ بری ها و نماهای گوناگون ساختمانی از این نوع یونولیت بهره گرفته می شود .

نکات مهم جهت خرید یونولیت نبشی

اگر قصد خرید یونولیت نبشی را دارید ، ترجیحا پیش از اقدام به خرید حتما نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم ، را مطالعه بفرمایید . سپس با در نظر گرفتن این نکات یونولیت نیشی را انتخاب کنید . نکات خرید یونولیت نبشی عبارتند از ؛

امروزه بسیاری از شرکت های تولید کننده همانند شرکت ایران ورق محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی بدون دخالت واسطه ، عرضه می کنند . این روش خرید برای مشتری بسیار مقرون به صرفه و قابل اعتماد است .

نکات مهم جهت خرید یونولیت نبشی

سخن پایانی

اگر قصد خرید یونولیت نبشی با کیفیت را با قیمت مناسب دارید ، به سایت ایران ورق مراجعه کنید . این سایت توسط شرکت مجرب و معتبر ایران ورق از تولید کنندگان یونولیت نبشی برای رفاه حال مشتریان در سر تا سر ایران ، تاسیس شده است .

بیشتر بخوانید: بررسی دستگاه برش حرارتی یونولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...