راهنمای خرید تری دی پانل موضوع مورد بحث در این مقاله هست . تری دی پانل از مصالح مدرن ساختمانی است ، که به دلیل مزایای بی شماری نظیر سرعت ساخت بالا ، بالا بردن استحکام و مقاومت ساختمان ، کاهش هزینه ها و مصرف انرژی و … بسیار مورد توجه مجریان پروژه های عمرانی قرار گرفته است .در مقاله راهنمای خرید تری دی پانل با ما باشید ، تا با پنل سه بعدی و نکات مهم در خرید آن آشنا شوید .

بیشتر بخوانید: خرید یونولیت نبشی

تری دی پانل چیست ؟

در نخستین قسمت از این مقاله پیش از اینکه راجع به راهنمای خرید تری دی پانل ، این محصول را معرفی می کنیم . تری دی پانل یا پنل سه بعدی در واقع یک دیوار پیش ساخته سه لایه است ، در لایه مرکزی آن یک تخته یونولیت قرار گرفته ، که توسط دیوارهای مشبک فولادی پشتیبانی می شود .

این دیوار در اواسط قرن بیستم به دست شخصی با نام ویکتور وایزمن اختراع شد ، امروزه به دلیل مزایای بی شماری که ارائه می دهد ، در پروژه های مختلف ساختمانی به کار گرفته می شود .

دیوارهای تری دی پانل در انواع مختلف ساندویچ پانل یونولیت سقفی ، تری دی پنل متال فوم ، تری دی پنل دکوراتیو ، تری دی پانل باربر و تری دی پانل غیر باربر تولید می شوند ، که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و در قسمت های مختلفی به کار گرفته می شوند .

تری دی پانل چیست ؟

مزایا و معایب تری دی پانل چیست ؟

در این قسمت از مقاله راهنمای خرید تری دی پانل ، شما را با مزایا و معایب این دیوار پیش ساخته آشنا می کنیم . در سال های اخیر این دیوار ها به دلیل مزیت های فراوان بسیار مورد توجه مجریان پروژه های ساختمانی قرار گرفته اند . مهمترین مزایای تری دی پانل شامل موارد زیر می شود ؛

تری دی پانل در کنار مزایای بی شمار خود ، عاری از عیب و ایراد نیز نیست . معایب پنل های سه بعدی عبارتند از ؛

 

کاربرد تری دی پانل

در این بخش از مقاله راهنمای خرید تری دی پانل ، در مورد کاربرد این مصالح مدرن صحبت خواهیم کرد . این دیوارهای پیش ساخته به دلیل مزایای فراوان و ویژگی های ساختاری خود ، در موارد زیر به کار گرفته می شوند ؛

راهنمای خرید تری دی پانل

حال که با این دیوار پیش ساخته به طور کامل آشنا شدید ، در این بخش به موضوع اصلی مقاله یعنی راهنمای خرید تری دی پانل می پردازیم . زمان خرید پنل سه بعدی باید مانند دیگر مصالح ساختمانی به عوامل مختلفی توجه کنید ، تا خرید شما کاملا متناسب با نیازتان و مقرون به صرفه باشد .

مهمترین نکات خرید تری دی پانل عبارتند از ؛

تری دی پانل چیست ؟

سخن پایانی

امیدواریم که نکات راهنمای خرید تری دی پانل براي شما مفید بوده باشد . اگر قصد خرید دیوار پیش ساخته سه بعدی را دارید ، به شرکت های معتبر مانند ایران ورق مراجعه کنید . این شرکت تمام‌ محصولات خود را بدون دخالت واسطه به صورت آنلاین به مشتری عرضه می دارد .

بیشتر بخوانید: راهنما محاسبه تعداد بلوک یونولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...