قیمت دیوار پوش فومی مانند سایر محصولات موجود در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می گردد . اگر قصد خرید دیوار پوش فومی را دارید ، در این مقاله با ما همراه شوید ، تا با قیمت این محصول ، ویژگی ها و مزایای آن آشنا شوید .

دیوارپوش فومی چیست ؟

در نخستین بخش از مقاله قیمت دیوار پوش فومی ، به معرفی این محصول می پردازیم . ماده اولیه دیوارپوش فومی پلی اتیلن می باشد . این ماده با ویژگی با ویژگی بارز منافذ ریز هوا در میان بافت ها ، شناخته می شود . این ویژگی عایق رطوبتی بالایی به این ماده و مشتقات آن از جمله دیوار پوش فومی می بخشد .

علاوه بر این ویژگی عایق رطوبتی بالا ، دیوار پوش های فومی به دلیل بافت متخلل ریز بسیار نرم و ارتجاعی هستند ، به نحوی که اگر انگشت خود را در آن فرو ببرید ، بلافاصله به حالت اولیه خود بر می گردد .

امروزه فوم دیواری در کیفیت بالا توسط تولید کنندگان ایرانی تولید می شود . در سال های اخیر این محصول با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده و به صورت رولی و پشت چسب دار عرضه می شود . قیمت دیوار پوش فومی تولید وطنی در کنار کیفیت بالا و طراحی زیبا ، بسیار مناسب است .

دیوارپوش فومی چیست ؟

بیشتر بخوانید: قالب جایگزین فوم سقفی چیست ؟

مزایای دیوار پوش فومی

این روزها بسیاری از افراد برای تزئین دیوار های منزل خود ، دیوار پوش های فومی را به دلیل مزایای بی شماری که ارائه می دهند ، انتخاب می کنند . با خرید و نصب این محصول از مزایای زیر بهره مند می شوید ؛

ویژگی های دیوار پوش فومی

در اين بخش از مقاله قیمت دیوار پوش فومی، به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم . در واقع هدف ما از بیان ویژگی ها ، شناخت بیشتر محصول و انتخاب درست آن متناسب با نیاز و فضای مورد نظر تان است .

مهمترین ویژگی این محصول تنوع بالا در رنگ و نقش است ، همین امر سبب شده که هر آنچه که در ذهن تان می گیرد را به آسانی در فروشگاه ها پیدا کنید . از خصوصیات دیگر آن ، که در بخش مزایا نیز به آن اشاره کردیم ، ضد رطوبت بودن است ؛ از این رو در صورت نیاز به شستشو می توان به آسانی آن را با آب تمیز کرد ، بدون آنکه نقش و رنگ آن صدمه ای ببیند .

دیوار پوش های فومی جدید ، اغلب در پشت خود دارای چسب قوی هستند ، که نصب آن را برای شما راحت می کند . در صورتی که دقت و حوصله زیادی دارید ، بهتر است بدون صرف هزینه ، نصب دیوار پوش فومی را خودتان انجام دهید .این محصول در ابعاد و سایز های مختلفی در بازار عرضه می گردد ؛ از این رو می توان آن را با هر متراژی خریداری نمود . همانگونه که در بحث مزایا هم گفته شد ، برش آن در خانه با استفاده از کاتر یا قیچی بسیار آسان است .

قیمت دیوار پوش فومی با توجه به ویژگی های بسیاری که ارائه می دهد ، در مقایسه با سایر دیوار پوش ها همانند کاغذ دیواری بسیار به صرفه و ارزان است .

کاربرد دیوار پوش فومی

از آنجایی که قیمت دیوار پوش فومی بسیار مناسب است ، در محیط های مختلف به کار گرفته می شود. این محصول را می توان در تمام فضاهای منزل از اتاق نشیمن گرفته تا اتاق خواب نصب نمود .

همچنین از دیوار پوش فومی به دلیل ویژگی عایق رطوبتی و حرارتی عالی ، برای پوشاندن دیوارهای بین کابینتی در آشپزخانه نیز استفاده می کنند . نصب این دیوار پوش در سرویس بهداشتی و حمام به دلیل رطوبت بالای این محیط ، توصیه نمی شود .

از آنجایی که این محصول مقاومت بالایی دارد و قابل شستشو است ، نصب آن را برای مهد کودک ها یا خانه هایی که کودک دارند ، توصیه می کنیم . علاوه بر این از آنجایی که دیوار پوش فومی ویژگی ارتجاعی و نرمی دارد ، در صورتی که کودکان با دیوار برخورد کنند ، هیچ صدمه ای نخواهند دید .

همینطور این دیوار پوش به دلیل تمام ویژگی های گفته شده ، در باشگاه ها ، درمانگاه ها ، سالن های زیبایی ، شرکت ها و … نیز نصب می گردد . با توجه به قیمت دیوار پوش فومی و تنوع بالای این محصول ، هر شخصی متناسب با فضای کاری خود می تواند به آسانی یک محصول زیبا و مناسب را انتخاب کند .

قیمت دیوار پوش فومی چگونه است ؟

اگر برای خرید این محصول به بازار رفته باشید ، حتما از تنوع قیمت دیوار پوش فومی شگفت زده می شوید ، تنوع قیمت موجب سر در گمی شما در خرید خواهد شد . در واقع قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند برند ، ابعاد ، کیفیت مواد اولیه ، هزینه تولید ، دخالت واسطه و … بستگی دارد .

قیمت دیوار پوش فومی چگونه است ؟

سخن پایانی

شرکت ایران ورق از تولید کنندگان برتر انواع دیوار پوش فومی در طرح و رنگ های بسیار متنوع و زیبا است . محصولات این شرکت تمام ویژگی عایق رطوبتی ، حرارتی ، صوتی و … را ارائه می دهند .

سایت ایران ورق این محصول را با کیفیت بالا تولید و قیمت مناسب عرضه می دارد . برای آگاهی از قیمت دیوار پوش فومی و خرید این محصول به سایت ایران ورق مراجعه کنید .

بیشتر بخوانید: عایق بندی دیوار برای صدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...