ورق یونولیت فشرده سردخانه با هدف عایق سازی برودتی در سردخانه و تولید یخچال های صنعتی مورداستفاده قرار می گیرد.

یونولیت ، ماده ای است که از خواص اعجاب انگیزی مانند عایق پذیری برخوردار است. یونولیت می تواند برای عایق سازی هر مکانی مورد استفاده قرار بگیرد. این ماده سبک و متخلخل از وزن ناچیزی برخوردار است و این مسئله سبب شده است که برای استفاده برای هر کاربردی مناسب باشد.

از میان ویژگی های یونولیت ، یک ویژگی آن بیشتر به چشم می آید و آنهم خاصیت عایق پذیری برودتی و حرارتی یونولیت است. این ویژگی موجب شده است که در کارخانه های ساخت یخچال و سردخانه ها از یونولیت استفاده شود.

مناسب ترین عایق برای استفاده در سردخانه

ورق یونولیت فشرده سردخانه ، بهترین عایق برای استفاده در سردخانه است. از ورق های یونولیتی به شکل های مختلف برای نگهداری از مواد غذایی و خوراکی در دمای ایده آل استفاده می کنند. در تمامی کشورهای جهان از یونولیت برای ساخت یخچال و عایق سازی سردخانه و ساخت یخدان ها و … استفاده می کنند.

یونولیت فشرده به سبب ویژگی هایی که دارد برای استفاده در صنایع مختلف مانند یخچال سازی و سردخانه و … بسیار مناسب است. ویژگی که یونولیت فشرده دارد ، سایر عایق ها ندارند. بنابراین در سردخانه و یخچال سازی و … یونولیت به سایر عایق ها ترجیح داده می شود.

کارایی خاص یونولیت در سردخانه

ورق یونولیت فشرده سردخانه با هدف حفظ دما و جلوگیری از اتلاف هوای سرد ، مورداستفاده قرار می گیرد. یونولیت ، کاملاً عایق برودت است و می تواند موادغذایی را در دمای انجماد باقی نگه دارد تا دچار فساد و خرابی نشود.

برای جلوگیری از فساد گوشت ، مرغ ، میوه ، ماهی ، سبزی ، شیرخشک و … می توان از یونولیت استفاده کرد. عایق سازی دیوارهای سردخانه با استفاده از یونولیت مانند دوجداره کردن پنجره ها است. استفاده از یونولیت برای عایق سازی سردخانه ها دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

مزایای استفاده از ورق یونولیت فشرده سردخانه

ورق های پلاستوفومی در مقایسه با سایر عایق ها ، قیمت بسیار پایینی دارند. بنابراین استفاده از این ورق ها در سردخانه ، مقرون به صرفه است. همچنین استفاده از یونولیت در سردخانه موجب پایداری و بهره وری انرژی می شود که این مسئله به نوعی دیگر موجب کاهش هزینه ها می شود.

ورق های پلاستوفومی فشرده سردخانه بسیار سبک هستند و استفاده از آنها در سردخانه یا یخچال های صنعتی موجب سنگین تر شدن یخچال های صنعتی یا اجزای مختلف موجود در سردخانه نمی شود. سبک بودن ، ویژگی مهمی از ورق های یونولیتی است.

از جنبه های مختلف که به آثار استفاده از ورق های یونولیتی فشرده در سردخانه و ساخت یخچال های صنعتی نگاه کنیم ، استفاده از آن را ارزشمند و سودمند می بینیم. اگر شما در سردخانه یا ساخت یخچال های صنعتی خود تاکنون از این عایق استفاده نمی کردید ، فرصت را غنیمت شمرده و از همین الان به استفاده از این محصول اقدام کنید تا شاهد حصول نتایج مثبت و ارزشمند استفاده از ورق یونولیت فشرده سردخانه باشید.

علاوه بر موارد نامبرده شده ، استفاده از ورق های یونولیتی فشرده در سردخانه و یخچال سازی با مزایای دیگری همراه است. این ورق ها با مقاومت کششی بالای خود توانسته اند به شدت موردتوجه قرار بگیرند. از این ورق ها ، فقط برای عایق سازی استفاده نمی کنند و می توان برای پوشش دادن دیوارها و درست کردن سقف کاذب در سردخانه و سایر موارد از آنها استفاده کرد.

طول عمر این ورق ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می کنید. شاید این ورق ها بالاتر از سی الی چهل سال عمر کنند و پس از گذشت این زمان ، همچنان کارایی و خاصیت روز اول خود را داشته باشند و مانند یک یونولیت تازه تولید شده کار کنند و عایق سرما و گرما باشند.

بیشتر بخوانید: کاهش لرزه و شوک در سازه با استفاده از یونولیت

مشخصات ورق یونولیت فشرده سردخانه

این ورق ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند که شرایط را برای استفاده در موارد مختلف در سردخانه و سایر کارخانه ها فراهم می کنند. بنابراین امکان سفارش این ورق ها در هر ابعاد و اندازه ای وجود دارد.

همچنین سایر مشخصات این محصول مانند دانسیته آن در اندازه های مختلفی شامل 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 درنظر گرفته می شود. کارخانه های مختلف برای تولید این محصولات از مواد اولیه ای با کیفیت های مختلف استفاده می کنند که این مسئله منجر به تفاوت کیفیت و مرغوبیت ورق های یونولیتی فشرده تولیدی کارخانه های مختلف می شود.

ورق پلاستوفوم فشرده سردخانه مطابق با اصول بهداشتی

یک ویژگی ورق یونولیت فشرده سردخانه این است که با استفاده از مواد کاملاً بهداشتی درست شده است و این مسئله موجب شده است که استفاده از آنها برای نگهداری موادغذایی و دارویی و … بهداشتی باشد و هیچگونه اشکالی نداشته باشد.

کارشناسان نظارتی با اطمینان از اینکه یونولیت ، یک محصول استاندارد و درست شده با استفاده از متریال مناسب تحت شرایط ایده آل است ، هیچ ایرادی از استفاده از ورق های یونولیتی در سردخانه یا ساخت یخچال های صنعتی نمی گیرند. بنابراین اطمینان داشته باشید که از یک محصول کاملاً بهداشتی و ایمن در سردخانه یا یخچال استفاده می کنید.

میزان عایق بودن انواع ورق یونولیت فشرده سردخانه

دانسیته ورق ها ، ضخامت ورق ها ، کیفیت مواد به کار رفته در ساخت ورق ها و سایر موارد تعیین کننده میزان خاصیت عایق پذیری یونولیت است. شاید استفاده از ورق های یونولیتی فشرده سردخانه ، یک عایق سازی کامل ایجاد نکند اما تا حد بسیار چشمگیری به حفظ دمای مواد کمک کرده و مانع از خروج هوای سرد موجود در محفظه موردنظر می شود.

این ورق ها به اندازه ای عایق سرما و گرما هستند که در مکان های مختلفی از آنها برای عایق سازی دیوارها و سقف و … استفاده می کنند. به هر حال زمانی که در کشورهای بزرگ دنیا از این محصول برای عایق سازی سردخانه و ساخت برخی از انواع یخچال ها و … استفاده می شود ، یعنی از میزان بالای عایق بودن این محصول اطمینان خاطر حاصل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...