یونولیت محافظ حبه قندی ، یکی از انواع یونولیت های بسته بندی است که به خوبی از وسایل و لوازم حساس و شکننده محافظت می کند.

یونولیت ( Jonulite ) ، از ماده ای سفید رنگ و بی اثر با حداقل وزن درست می شود. نام علمی این ماده ، پلی استایرن انبساطی می باشد که در اغلب کشورها با نام پلاستوفوم شناخته می گردد. این ماده با قابلیت هایی که دارد می تواند به عنوان عایق حرارت ، رطوبت ، صدا ، ضربه و … به کار رود.

مواد اولیه ساخت یونولیت را درون قالب هایی ریخته و پس از انبساط کردن آنها ، یونولیت های موردنظر بدست می آید که با توجه به کاربرد موردنظر در ابعاد و اشکال مختلف برش می خورد. پلی استایرن در حقیقت نوعی پلیمر سفید است که ماحصل پروسه های پتروشیمی خاص است. مقاومت فوق العاده بالای یونولیت ، سبب شده است که از آن برای بسته بندی محصولات استفاده کنند.

آشنایی با انواع یونولیت بسته بندی

یونولیت محافظ حبه قندی ، برای بسته بندی محصولات مختلف مورداستفاده قرار می گیرد. ویژگی های خاص یونولیت مانند غیرقابل اشتعال بودن ، سبک بودن ، برش پذیری آسان ، استفاده آسان ، اقتصادی بودن ، ضربه گیر بودن ، انعطاف پذیر بودن و … سبب شده است که صنعت بسته بندی توجه ویژه ای به یونولیت داشته باشد و از این محصول برای بسته بندی کالاهای مختلف استفاده کند.

یونولیت هایی که برای بسته بندی محصولات مختلف مورداستفاده قرار می گیرند ممکن است به صورت سفارشی برای محصول موردنظر ساخته شده باشند و یا اینکه به صورت ورق های اصلی خریداری شوند و در کارخانه ها و کارگاه ها به اندازه موردنظر برش بخورند.

 

ویژگی های یونولیت محافظ حبه قندی

یکی از انواع یونولیت های بسته بندی که قابلیت محافظت از کالاهای مختلف را دارا می باشد ، پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی می باشد. این محصول از مکعب مربع های کوچک در ابعاد 2 * 2 *2  سانتی متر و یا 3 * 3 *3 سانتی متر درست شده است. دانسیته این یونولیت ممکن است از 12 تا 20 کیلوگرم بر مترمکعب باشد که در واقع این عدد ، نسبت جرم حجمی آن را نشان می دهد.

در صورتیکه یونولیتی با چگالی بالاتر یا پایین تر از این محدوده برای ساخت پلاستوفوم حبه قندی مورداستفاده قرار بگیرد ، یونولیت ساخته شده فاقد ویژگی های موردانتظار است. البته استفاده از یونولیتی با چگالی بالاتر سبب بی کیفیت بودن پلاستوفوم بسته بندی نمی شود اما موجب پرهزینه تر شدن تولید پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی می شود. یونولیتی که در دانسیته 12 تا 20 باشد برای تولید این نوع یونولیت بسته بندی ، کاملاً مناسب و ایده آل می باشد.

علت نامگذاری محصول به نام یونولیت محافظ حبه قندی

از آنجایی که این محصول از لحاظ ظاهری مشابه حبه های قند است ، نام پلاستوفوم حبه‌قندی را برای آن انتخاب کرده اند که نام شایسته ای برای آن است. زیرا ظاهر این یونولیت کاملاً مشابه حبه های قند می باشد. البته پلاستوفوم های محافظ حبه قندی از حبه های قند ، سبک تر هستند. جالب است که این ذرات با وجود سبکی بسیار زیاد به خوبی می توانند از انواع کالاهای حساس و شکننده مراقبت کنند. در واقع تحمل این ذرات در برابر فشارها و ضربات وارده بسیار زیاد است. بنابراین پلاستوفوم های حبه قندی برای بسته بندی برخی از محصولات بسیار مناسب هستند.

مزایای استفاده از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی

یونولیت محافظ حبه قندی دارای ساختاری است که به خوبی می تواند در برابر ضربات وارده مقابله کند و نقش یک ضربه گیر را داشته باشد. بنابراین اصلی ترین مزیت این پلاستوفوم این است که در برابر ضربه و فشار از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

سبکی این محصول سبب شده است که بسته بندی کالاهای مختلف با آنها بسیار آسان باشد و همچنین به دلیل افزوده نشدن بار اضافی به کارتن کالاهای موردنظر ، جابه جایی آنها راحت باشد.

مزیت بسیار مهم دیگر پلاستوفوم محافظ حبه قندی این است که تولید آن نیاز به قالب ندارد و این مسئله سبب راحت تر شدن فرآیند تولید و ارزان تر شدن آن شده است. بنابراین با قیمت بسیار مناسب می توانید پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی را خریداری کنید.

کالاهایی که بسته بندی می شوند باید در برابر رطوبت ایمن باشند. حسن یونولیت محافظ حبه قندی این است که می تواند از کالاهای بسته بندی شده با آن ، در مقابل رطوبت محافظت کند. زیرا ساختار یونولیت به گونه ای است که عایق آب و رطوبت می باشد.

با توجه به مزایای نامبرده شده می توان برای بسته بندی ظروف کریستال ، ظروف چینی ، ظروف فلزی حساس ، محصولات دارویی ، لوازم دکوری ، لوازم کشاورزی ، لوازم صنعتی ، تجهیزات مهندسی ، لوازم خانگی و … از پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی استفاده کرد. پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی با ویژگی های بسیار خوبی که دارد می تواند از این کالاها برای مدت زمان طولانی محافظت کند تا آنها در زمان جابه جایی و انتقال به بخش های مختلف ، دچار هیچگونه آسیب دیدگی نشوند.

بیشتر بخوانید: کاهش لرزه و شوک در سازه با استفاده از یونولیت

نحوه سفارش یونولیت محافظ حبه قندی

پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی ، سلامت کالای شما را در زمان جابه جایی تضمین می کند. این محصول با ویژگی هایی که دارد برای بسته بندی کالاهای شما ، بهترین انتخاب است. تولیدکنندگان مختلفی در زمینه تولید پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی فعالیت دارند که یکی از برترین آنها ، مجموعه ایران ورق است. ایران ورق با سالها تجربه درخشان و تخصص بالا در این زمینه به تولید انواع یونولیت های بسته بندی از جمله پلاستوفوم محافظ حبه قندی اقدام می کند.

پلاستوفوم محافظ حبه‌قندی به صورت کیلویی عرضه می شود. برای سفارش این محصول باید با یکی از شماره های

02144801212

02156451660

09121398911

09122062720

تماس حاصل کنید و درخواست خود را ثبت کنید. یونولیت محافظ حبه قندی موردنیاز شما را با بالاترین کیفیت در سریعترین زمان و با بهترین قیمت به شما عرضه می کنیم. از کیفیت بالای محصولات ایران ورق و قیمت مناسب محصولات آن ، اطمینان خاطر داشته باشید.

چنانچه سؤالی در این زمینه داشتید می توانید با کارشناسان ما مطرح نموده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ایران ورق ، بهترین عرضه کننده انواع یونولیت‌های بسته بندی در ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...