از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ در این مقاله قصد داشته که اطلاعات بسیار خوبی درباره این نوع یونولیت در اختیار شما قرار دهیم.

این نوع پلاستوفوم همانند سایر پلاستوفوم ها از ذرات پلی استایرن انبساطی درست شده اند. کاربرد اصلی پلاستوفوم نبشی یا ال پلاستوفوم ال ، محافظت از کالاها و محصولات تولیدی شرکت ها ، کارگاه ها و کارخانه ها در مقابل انواع آسیب های فیزیکی است.

مشخصات کمی پلاستوفوم ال

از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا با مشخصات کمی آن آشنا هستید ؟ پلاستوفوم های نبشی در طول های اصلی دو متر و یک متر ساخته می شوند که از آنها می توان پلاستوفوم های یک و نیم متر ، یک متر ، نیم متر ، 75 سانت ، 40 سانت ، 30 سانت ، 25 سانت ، 10 سانت و 5 سانت را درست کرد.

ضخامت این پلاستوفوم ها معمولاً دو یا سه سانتی متر است. اگر این پلاستوفوم ها برای موارد خاص تر استفاده شوند در صورت سفارش مشتری آنها را با ضخامت 5 و 10 سانتی متر می سازند. ساخت پلاستوفوم نبشی در ضخامت یک سانت انجام نمی شود ، چرا که این پلاستوفوم دارای حداقل مقاومت خواهد بود ، مگر آنکه مشتری سفارش ساخت پلاستوفومی با ضخامت یک سانت را به دلیل کوچک بودن مقیاس کار ، ارائه دهد.

در ادامه توضیحات از یونولیت نبشی چه می دانید به عرض یونولیت اشاره می کنیم. عرض یونولیت می تواند از یک تا 100 سانتی متر باشد. پراستفاده ترین یونولیت ها ، یونولیت‌هایی در عرض 7 و 8 و 10 سانتی می باشند.

بیشتر بخوانید: دانسیته یونولیت چیست ؟

دانسیته پلاستوفوم های ال

یکی دیگر از مشخصات پلاستوفوم های ال ، دانسیته می باشد. دانسیته ، کمیتی است که وابسته به جرم و حجم محصول است. فشردگی یا دانسیته پلاستوفوم نشان می دهد که این محصول در برابر ضربه تا چه اندازه مقاوم است.

پلاستوفوم های ال را در دانسیته های مختلف شامل 10 ، 30 ، 40 ، 50 ، 60 و 80 کیلوگرم بر مترمکعب می سازند. معمولاً هر اندازه که پلاستوفوم دارای دانسیته بالاتری باشد ، گران قیمت تر است.

سفارش پلاستوفوم نبشی

از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا می دانید که سفارش این محصول را باید در چه تعداد و چه اندازه ای دهید ؟ شما می توانید این پلاستوفوم ها را در هر تعدادی که نیاز دارید ، سفارش دهید. اما از نظر اقتصادی ، سفارش پلاستوفوم ها در تعداد بالا به صرفه است.

البته برای ساخت پلاستوفوم های نبشی از قالب استفاده نمی شود و صرفاً با دستگاه های سی ان سی می توان برش آنها را انجام داد و آنها را در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخت. این پلاستوفوم ها به صورتی هستند که ابتدا و انتهای نبشی یا ال به شکل باز است. برای سفارش و خرید این محصولات ، حتماً تولیدکنندگان مجرب و حرفه ای را انتخاب کنید تا محصولات باکیفیتی را به شما ارائه دهند.

کاربردهای یونولیت نبشی

از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا با کاربردهای آنها آشنا هستید ؟ این پلاستوفوم ها همانند پلاستوفوم های سقفی دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند هر چند که اختلافات زیادی دارند.

فوم نبشی که تولیدی از ذرات پلی استایرن است به منظور محافظت از کالاها طراحی و ساخته می شود. از پلاستوفوم های ال برای بسته بندی یخچال ، تلویزیون ، جاروبرقی ، چرخ گوشت ، آبمیوه گیری ، همزن و سایر وسایل برقی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: یونولیت‌ ماکت سازی چیست ؟

خرید پلاستوفوم ال

برای خرید پلاستوفوم ال باید یک تولیدکننده مجرب و متخصص در این زمینه را انتخاب کنید. از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ قطعاً باید یک آشنایی نسبی با پلاستوفوم نبشی داشته باشید و سپس به خرید آن اقدام کنید تا محصول خریداری شده برای کاربرد موردنظر شما ، بهترین گزینه باشد.

مجموعه ایران ورق ، یکی از تولیدکنندگان حرفه ای انواع یونولیت است که کیفیت محصولاتش بسیار بالا است. تولیدات این مجموعه بسیار متنوع است و پاسخگوی نیازهای کسب و کارهای مختلف است.

این مجموعه دارای دستگاه های پیشرفته ای است که ساخت انواع یونولیت را با دقت و ظرافت بالایی انجام می دهد. کیفیت مواد اولیه ای که ایران ورق برای ساخت پلاستوفوم به کار می برد ، بسیار بالا است. تولیدات این مجموعه دارای نشان استاندارد است و موردتأیید کارشناسان می باشد.

از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا با مزایای آن آشنایی دارید ؟

مزایای این محصولات سبب شده است که به استفاده از آن تمایل زیادی وجود داشته باشد. از مزایای مهم این پلاستوفوم ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– این پلاستوفوم ها بسیار سبک هستند و وجود آنها در بسته بندی و کارتن کالاها موجب نمی شود که وزن آنها افزایش پیدا کرده و جابه جایی آنها سخت باشد.

– یونولیت نبشی موجب مراقبت از کالاها و جلوگیری از آسیب دیدگی آنها می شود. هیچ ضربه و فشار وارده به کالاهای بسته بندی شده توسط یونولیت ها سبب شکستن و غر شدن آنها نمی شود.

– از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا می دانید که ضایعات پلاستوفوم نبشی را می توان بازیافت نمود و مجدد برای تولید مورداستفاده قرار داد.

– پلاستوفوم ها از مواد مخرب محیط زیست نیستند و تولید آنها آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

– قیمت انواع پلاستوفوم ها مناسب است و هیچ محصول مشابهی وجود ندارد که با این هزینه کم بتواند از محصولات محافظت کند.

– انعطاف پذیری پلاستوفوم ها بسیار زیاد است و در نتیجه می توان پلاستوفوم های نبشی را به شکل های مختلف طراحی و تولید نمود.

بیشتر بخوانید: یونولیت فشرده چیست ؟

قیمت یونولیت نبشی چقدر است ؟

از یونولیت نبشی چه می دانید ؟ آیا می دانید که پلاستوفوم ها دارای قیمت مناسبی هستند و از مقرون به صرفه ترین محصولات برای بسته بندی هستند ؟ نرخ پلاستوفوم نبشی به عواملی مانند ابعاد پلاستوفوم ، مرغوبیت مواد اولیه آن ، دانسیته پلاستوفوم نبشی و … بستگی دارد. نرخ های ثابتی برای این محصولات وجود ندارد. به همین علت کارخانه های مختلف برای این محصولات نرخ متفاوتی را تعیین نموده اند. مجموعه ایران ورق ، نرخ بسیار مناسبی را برای پلاستوفوم نبشی های تولیدی خود مشخص کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...