ورق یونولیت یکی از مصالح بسیار پرکاربرد و دارای مزایای بی‌ شمار می‌ باشد . در این مطلب در نظر داریم تا ، در رابطه با قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی مطالبی را ، به حضور شما ارائه دهیم . تا ، انتهای این مطلب همراه ما باشید .

با افزایش تقاضا جهت ساخت و ساز آپارتمانی و همچنین سایر انواع منازل ، روزانه مصالح مختلفی با قیمت های متفاوت روانه بازار می‌ شوند . مصالح ساختمانی یکی از فاکتورهای اساسی در صنعت ساخت و ساز به شمار می‌ روند . ورق یونولیت از جمله این نوع مصالح است .

 

ورق یونولیت ٣ سانتی چیست ؟

 

به منظور شروع مطلب قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی ، ابتدا به بیان شرح مختصری از این نوع ورق می پردازیم . یونولیت از نوعی ماده به نام پلی استایرن انبساطی ساخته و تهیه می‌ شود . اصطلاحاً این ماده را ، به طور مختصر EPS ، فوم و یا یونولیت نیز می‌ نامند .

پل استایرن انبساطی ، یک نوع ماده و محصول شیمیایی به شمار می‌رود که ، در اثر فرآیندهای پتروشیمی تهیه می شود . این محصول در نهایت به صورت ورق‌ هایی در چند سانتی‌ متر تولید و روانه بازار می‌ گردد . ورق یونولیت در اندازه‌ های ٣ سانتی‌ متر ، ۵ سانتی‌ متر و ۱۰ سانتی‌ متر الی ٢٠ سانتی متر در بازار یافت می‌ شود .

سایز ورق یونولیت انبساطی بسته به نیاز مشتری تعیین و تهیه می‌شود . شما بسته به کاربرد ورق یونولیت درون ساختمان و یا صنعت مورد نظر ، می توانید ورق یونولیت را ، در سایز دلخواه سفارش دهید . در بخش بعدی از مطلب قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی ، به بررسی کاربردهای این محصول خواهیم پرداخت .

بیشتر بخوانید: قیمت دستگاه cnc یونولیت

موارد کاربرد ورق یونولیت چیست ؟

 

این بخش از مبحث قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی را ، موارد کاربردی ورق یونولیت اختصاص داده‌ ایم . داشتن مزیت‌ های فراوان ورق یونولیت باعث شده تا ، این محصول دارای کاربرد های متعددی باشد . در ادامه به برخی از موارد کاربرد ورق یونولیت اشاره شده است ؛

 

 

موارد کاربرد و استفاده از ورق های یونولیت بسیار گسترده و فراوان است . تنوع و گستردگی این موارد به کار گیری ورق های یونولیت باعث محبوبیت آن ها شده است . در بخش بعدی از مبحث قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی به معرفی مزیت های این محصول می پردازیم .

موارد کاربرد ورق یونولیت چیست ؟

مزایای به کار گیری ورق های یونولیت

 

در این بخش از مبحث قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی به مزیت های این نوع محصول خواهیم پرداخت . مزیت های فراوان ورق های یونولیت باعث شده است تا ، این محصول به نوعی مصالح ایده آل تبدیل شود . برخی از مزیت های ورق های یونولیت به شرح زیر هستند ؛

 

 

مزایای بی شمار ورق های یونولیت این محصول را ، تبدیل به محصولی پر مصرف ، کاربردی و محبوب نموده است . قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی مبحثی است که ، در بخش بعدی از این مطلب به آن خواهیم پرداخت .

 

قیمت ورق یونولیت چقدر است ؟

 

برای قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی ، نمی توان یک رنج قیمتی مشخصی را ، تعیین کرد . زیرا ، قیمت ورق های یونولیت متاثر از موارد مختلفی می باشند . کیفیت متریال به کار رفته در ساخت یونولیت ، دانسیته ، چگالی ، ضخامت و همچنین ، هزینه حمل و نقل همگی از عوامل موثر بر قیمت ورق های یونولیت می باشند .

به همین دلیل ، اعلام قیمت قطعی برای ورق های یونولیت امری امکان پذیر نمی باشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ، اطلاع از قیمت به روز ورق های یونولیت ٣ سانتی می توانید به مجموعه ایران ورق مراجعه نمایید .

 

کلام پایانی

 

در این مطلب با قیمت ورق یونولیت ٣ سانتی و شرایط موثر بر آن آشنایی یافتیم . ورق های یونولیت اگر بر طبق استانداردهای نهادینه شده برای ساخت این محصول ، ساخته شوند مزایای فراوانی برای مصرف کننده به ارمغان خواهند آورد .

مجموعه ایران ورق جزو برندهای برتر ، در زمینه تولید و ساخت انواع ورق های یونولیت و در ضخامت ، دانسیته و چگالی های متفاوت می باشد . ایران ورق کلیه محصولات خود را ، از متریال با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تهیه و تولید می نماید .

بیشتر بخوانید: قیمت فوم و یونولیت در سال ١۴٠٢

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...