پلاستوفوم از کجا بخرم ؟ این موضوعی است که قصد پرداختن به آن را داریم تا اطلاعات خوبی به خریداران یونولیت بدهیم.

با توجه به کاربردهای بسیار زیاد یونولیت ، تقاضای زیادی برای خرید یونولیت وجود دارد. بهتر است خریداران برای خرید یونولیت به موارد مهمی توجه داشته باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

یونولیت یا پلی استایرن در کشور ما گاهی پلاستوفوم و آکاسیف شناخته می شود. این محصول از انبساط ذرات پلی استایرن به متدهای مختلف تولید می شود. ویژگی هایی نظیر وزن کم ، قیمت مناسب ، مقاومت بالا ، عایق بودن و … سبب شده است که این محصول دارای مزایای بسیار زیادی باشد.

در شرایط کنونی پلاستوفوم از کجا بخرم ؟

شرایط کنونی با گذشته تفاوت زیادی کرده است. در گذشته تعداد کارخانه های تولیدکننده این محصول اندک بودند. اما امروزه تولیدکنندگان زیادی در این حوزه وجود دارند که برخی از آنها محصولات بی کیفیتی را به بازار عرضه می کنند. بنابراین برای خرید یونولیت در شرایط کنونی باید حساسیت بیشتری به خرج داد و از هر تولیدکننده ای به خرید یونولیت اقدام نکرد.

کارخانه ایران ورق ، یکی از قدیمی های این حوزه است که با تخصص و تجربه بالای خود می تواند بهترین و مرغوب ترین پلاستوفوم ها را بر اساس متدهای روز دنیا تولید کند که برای مصارف گوناگون مناسب باشد. مجموعه ایران ورق ، تولیدات متنوع و بسیار خوبی دارد. اگر به کیفیت اهمیت می دهید ، یونولیت های موردنیاز خود را از این مجموعه خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: یونولیت بسته بندی چیست؟

کاربردهای یونولیت های ساخت ایران ورق

پلاستوفوم از کجا بخرم ؟ یونولیت موردنیاز خود را از ایران ورق خریداری کنید. یونولیت‌های این مجموعه برای مصارف گوناگون از جمله یخچال سازی ، ساختمان سازی ، خودروسازی ، عروسک سازی ، دکورسازی ، بسته بندی و … مناسب است.

هر یک از یونولیت های ساخت این مجموعه با توجه به ویژگی هایی که دارند ، برای کاربردی خاص مناسب است. یونولیت های سقفی ، یونولیت های دیواری ، یونولیت های توپی ، یونولیت های بسته بندی ، یونولیت های ماکت سازی و … از جمله یونولیت های ساخت ایران ورق هستند که هر یک دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند.

پلاستوفوم از کجا بخرم و به چه نکاتی توجه کنم ؟

در زمان خرید یونولیت باید به موارد مختلفی توجه کنید تا محصول خریداری شده مناسب کاربرد موردنظر شما باشد. در زمان خرید یونولیت باید انتخاب یونولیت را با توجه به کاربرد آن انجام دهید. برای تزئین یک وسیله خاص نباید از یونولیت های دیواری استفاده کنید و باید از یونولیت توپی استفاده کنید. همچنین برای ساختمان سازی نباید از یونولیت های بسته بندی استفاده شود و حتماً بایستی از یونولیت های سقفی و دیواری استفاده کنید.

پس از توجه به انتخاب نوع یونولیت باید به مشخصات فیزیکی یونولیت توجه کنید. ضخامت یونولیت ، مهمترین مسئله در این خصوص است. یونولیت هایی که دانسیته های بسیار پایینی داشته باشند ، مناسب نیستند. زیرا مقاومت لازم را نخواهند داشت. پس مهمترین نکته ای که در این مقاله ( ” یونولیت از کجا بخرم ؟ ” ) باید بدان اشاره کنیم توجه به دانسیته یونولیت است. یونولیت ها را در چگالی های مختلفی تولید می کنند. پلاستوفوم های معمولی با دانسیته 6 الی 9 ، پلاستوفوم های مواد خالص با دانسیته 10 الی 25 ، پلاستوفوم های فشرده با دانسیته 25 الی 40 ، پلاستوفوم های فوق فشرده را با دانسیته 40 الی 80 و … در اختیار مشتریان قرار می گیرند. کدامیک از این چگالی ها برای کاربرد موردنظر شما مناسب است ؟

یونولیت ها در ابعاد مختلفی تولید می شود که این مسئله باید موردتوجه خریداران محترم قرار بگیرد. برای کاربرد موردنظر خود به خرید یونولیت هایی با ضخامت مناسب اقدام کنید. با توجه به کاربرد موردنظر خود به خرید یونولیتی با ابعاد مناسب اقدام کنید که کمترین دور ریز و پرتی را داشته باشند.

با توجه به این موارد می توان یونولیتی را خریداری کرد که دارای بهترین کیفیت باشد و تمامی استانداردهای لازم را دارا باشد. چنین یونولیتی حتماً بهترین کارایی را خواهد داشت. حال که پاسخ پلاستوفوم از کجا بخرم را گرفتید ، به بررسی سایر موارد می پردازیم .

نحوه محاسبه تعداد یونولیت موردنیاز شما

اگر دقت کنید و تعداد یونولیت موردنیاز خود را به درستی محاسبه کنید ، کمتر و یا بیشتر از حد نیاز یونولیت خریداری نخواهید کرد. بدین ترتیب هزینه شما به هدر نخواهد رفت. برای محاسبه تعداد یونولیت موردنیاز خود می توانید با کارشناسان ما مشاوره کنید. کارشناسان ما بر اساس کاربرد موردنظر شما و وسعت پروژه شما مشخص می کنند که حدوداً چه مقدار یونولیت موردنیاز شما است.

قیمت یونولیت و عوامل تعیین کننده قیمت

پلاستوفوم از کجا بخرم تا ارزان باشد ؟ شما خریداران محترم باید توجه داشته باشید که فقط ذهن خود را متوجه قیمت ها نکنید و اصل توجه شما معطوف به کیفیت کار باشد. البته منظور ما این نیست که نسبت به قیمت ها بی توجه باشید. اما نباید کیفیت را فدای قیمت ها کرد. مهمترین عاملی که باید بدان توجه داشته باشید ، کیفیت کار است. سپس می توانید به سایر موارد توجه داشته باشید.

قیمت یونولیت بر اساس نوع یونولیت ، ابعاد یونولیت ، چگالی یونولیت ، وزن یونولیت و سایر موارد مشخص می شود. تولیدکنندگان یونولیت در تعیین قیمت یونولیت ، بی تأثیر نیستند. هر تولیدکننده ای برای محصولات خود ، قیمت مشخصی را تعیین می کند. گاهی بالا بودن محصولات برخی از کارخانه ها به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آنها است. اما گاهی بالا بودن قیمت ها به دلیل بی انصافی و منفعت طلبی آنها است.

ما در پاسخ به سؤال پلاستوفوم از کجا بخرم؟ به شما عرض کردیم که یونولیت موردنیاز خود را از ایران ورق خریداری کنید تا اطمینان داشته باشید که محصولات باکیفیتی را با مناسب ترین قیمت خریداری خواهید کرد.

خوشبختانه مجموعه ایران ورق هم به کیفیت محصولاتش توجه دارد و هم به مناسب بودن قیمت محصولاتش توجه دارد. بنابراین ” ایران ورق ” بهترین گزینه برای خرید یونولیت است. دانش و تخصص قطعاً یک شبه بدست نمی آید و ماحصل سالها تلاش است. ایران ورق ، آماده سفارشات شما عزیزان است.

بیشتر بخوانید: گچ مخصوص یونولیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...